Stagebezoek, Vegeterian Festival, Ice-Bar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corinna Hauer - WaarBenJij.nu Stagebezoek, Vegeterian Festival, Ice-Bar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corinna Hauer - WaarBenJij.nu

Stagebezoek, Vegeterian Festival, Ice-Bar

Door: Corinna

Blijf op de hoogte en volg Corinna

15 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

Afgelopen week was mevrouw van Welie op stagebezoek in phuket en omstreken. Zaterdag zijn we met z'n allen (Sander, Rudy, Lisette, Mirian, Iris, Nicole, Denise, welie en ik) naar Phuket FantaSea geweest. Dat is een beetje een soort van Thaise interpretatie van de Efteling, alleen niet echt attracties maar wel een 4000 pers dinerbuffet en een 3000 pers theater. Het eten was best goed te happen en de show was heel mooi. Daarna zijn we weer naar Patong gereden. Ergens op een berghelling, stond een bus stil die niet meer op kon trekken. Soms leek het net alsof ie achteruit de berg af zou rollen. Snel met de scooter langs gereden.. en zowat in Patong waaide het nogal en waren de golven zo hoog dat ze het halve strand over de weg hadden gespoelt, maar ook hier ben ik droog langs gekomen. :)
Denise en ik konden weer bij Lisette en Nicole slapen, maar zij moesten weer vroeg op dus zijn we met z'n 2en nog een drankje gaan doen. Op de hoek van Bangla road is een cafétje waar een band speelt. Lekker cocktailtje gedronken en toen door Bangla road gelopen. We kregen 2 gratis entree kaartjes voor de Seduction.. dusja dan kun je er net zo goed maar gebruik van maken. :) Eerst in de lounge een drankje gedaan en toen toch maar naar beneden de dansvloer op gegaan. Er was een enge Thai (ofja hij was oud, lelijk en bleef ons maar aanstaren en begon tegen ons te lullen) dus zijn we ergens anders gaan staan. Haha.. Israeliers zijn zó grappig! Kwamen er 2 op ons af. Zegt ene (de lelijkste van de 2) tegen me: 'you look confident'. Ik dus: 'thank you'. Zegt hij: 'No, that's not a good thing'. Ik: 'So why are you talking to me?..' komt ie even later terug.. zegt ie: 'I'm sure you could look more sexy with different clothes'.

... godsammekrijgtochdekleretyfuslijendekloteteringlamlendigeachterlijkeasocialeimpotentenrukkendestinkendefuckzooi! 2e keer weer me verhaal pleite!
Kort vervolg op het vorige stuk:
...

Dus ik zei zoiets als wat neer komt op: 'hoepel toch een eind op' en keerde hem me rug toe.
(Ok hij had wel een punt. Stond daar zonder make up op me slippers met een spijkerbroek en t-shirt met 4 apenkoppen. Maar dan nog, praat dan niet tegen me. ;p )
Mja,. rond 3 uur hadden we het wel gehad en liepen naar buiten.. en keken recht tegen een ICE-BAR aan. (Opeens was er een kerel die leuk dacht bij ons te horen) Jaa dus daar bij -21 graden ff een vodka peach shotje gedaan en toen kregen we honger. De pizzahut zat dicht. Toen kochten we een thais hapje dat zo verrot stonk dat we meteen bij de seduction onze handen gingen wassen. Daar was alleen nog maar wanhopig volk dus we zijn maar bij de 7-eleven een tosti gaan halen. Tegen een uur of 5 lag ik lekker te tukken. :)

De volgende ochtend (middag) lekker ontbeten bij de Wine Connection en toen gaan shoppen. Leukste aankopen: posters en een cursus Thai.

Dinsdag kwam Welie naar het hotel. Samen met de rest zijn we naar Khao Lak gegaan en hebben rondleidingen gehad bij het JW Marriott en Le Meridien. Mooie hotels maar vooral JW duidelijk ketenhotel met bepaalde standards. Ben toch blij dat het Aleenta een boutique hotel is met veel vrijheden.

Woensdag had ik eindelijk na uren wachten om 11:45 stagegesprek. Het was eerst 9.00 (maar mij en de HK manager hadden ze niet op de hoogte gesteld). Maar het was echt heel positief allemaal! Het was zo positief dat zelfs Welie verbaasd was over hoe het allemaal gaat hier. :) ik moest alleen soms het werk niet zo serieus nemen en wat meer relaxen... heb maar niet gezegd dat ik dat eigenlijk zon beetje de hele dag al doe. :D Maarach.. meer relaxen kan altijd! :D

Verder is nu ook het Vegeterian Festival. Ik weet niet precies hoe of wat maar rondom de tempels zijn hele eet-markten opgebouwd en loopt bijna iedereen in het wit rond met een rode draak erop. Er wordt vuurwerk afgestoken en sommige fanatiekelingen doorboren zichzelf met allerlei scherpe voorwerpen. Heb het zelf nog niet gezien maar dat zal morgen of overmorgen wel veranderen. Hier in Khok Kloi was ik trouwens de enige blanke die daar rondliep dus ze zeiden steeds 'hello' en 'soeai'(=mooi), kindjes staarden me aan en een vrouwtje wilde mijn arm aanraken. Toch best apart :)

Het is nu vrijdag.. De GM zei vandaag dat ik eerder bij de FO moet starten. Ik vind het prima om nu te beginnen.. zolang me vakantie maar blijft staan. :) Ik ga met Jérôme naar Ko Phi Phi (film: the beach), James Bond Island (film: the man with the golden gun) en we gaan naar Khao Sok voor een Jungle-safari :D

Verder heb ik te horen gekregen dat me (gratis) Visa-Trip komende maand naar Penang, Maleisie gaat. :)

fotos op:

http://picasaweb.google.com/corinna.hauer

(dit was dus de compacte versie van het 1e verhaal.. en nu ben ik zo slim om eerst de tekst te kopieren alvorens op 'bewaren' (kuch) te klikken.

  • 14 Oktober 2010 - 18:45

    Gaby:

    kom op.....je hebt anders toch niets te doen dan shoppen!!dan kun je ook nog ff het verhaal overtypen.....haha
    succes....liefs tante gaby.....lol

  • 14 Oktober 2010 - 20:17

    Marloes:

    Hahaha misschien moet je toch maar weer nieuwe kleren halen!
    En ik ben het met je tante eens!! Haha

    XX

  • 15 Oktober 2010 - 06:59

    Miranda:

    Kom op man Cor... alsof jij iets nuttigs doet op je werk:P Tip van de dag: typ het in word, en copy paste het naar ditte, en post het dan... je bent niet de eerste die een waarbenjijverslag kwijt raakt:P haha

    kus!!

  • 15 Oktober 2010 - 16:52

    Corinna Hauer:

    Zo blij dat ik bij de 3e keer wel zo slim was om de tekst eerst op te slaan.. het was ALWEER weg. Wat is er mis met deze site? Allejezus!
    :p
    Maar ik heb idd niks beters te doen. Behalve eindelijk me nest eens in te kruipen maar ik ben nueenmaal nog steeds een nachtmens. :) En me vrije dag (waarop ik dus ga shoppen) wil ik niet verspillen aan iets wat ik ook tijdens het relaxen (want dat moest ik wat meer gaan doen) kan doen. :D

  • 15 Oktober 2010 - 19:57

    Marco:

    Jow dat ken ik, je schrijft wat en dan is de verbinding weg of je bent uitgelogd, omdat je te lang typte. Ik gebruik ook altijd eerst ctrl+a-c, voordat ik op versturen klik.

    Wat dat stinkende eten betreft; ik vraag me af of die mensen daar er tegen kunnen...?

    Maleisie lijkt me helemaal te gek! Krijg je daar dan een neiuwe Visa voor Thailand? Zo zie je maar weer, dat die fout van toen ineens alleen maar positief uitpakt.

    Nu, ja... een fijne Vakantie dan, als dat al een verschil maakt met je werk ;-)

  • 16 Oktober 2010 - 04:38

    Corinna Hauer:

    Nou, ik betwijfel dat een thaise maag beter tegen rot vlees kan dan de mijne..

    Iedereen moet op visa-reis, maar ik heb gehoord dat mijn visum een Single-entry is en de anderen Multiple-Entry hebben. Nu zeiden ze dat het niet uitmaakt want ik krijg een nieuw Visa. En als ze moeilijk doen blijf ik wat langer in Maleisie tot het hotel het geregeld heeft dacht ik zo.. :) Ik zie wel.

    En ja dat maakt verschil met me werk. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corinna

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 41402

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 30 Juni 2013

3 Jaar in Vogelsvlucht

20 Augustus 2010 - 07 Februari 2011

Thailand

05 Augustus 2009 - 21 Augustus 2009

Mallorca 09

27 Maart 2009 - 30 Maart 2009

Amskitryon 09

06 Februari 2009 - 08 Februari 2009

Cariñas go Disney

13 Oktober 2008 - 18 Oktober 2008

Mallorca 08 Bibe & Cariñas!!!

01 Juli 2000 - 31 Augustus 2008

Elk jaar Mallorca

28 Maart 2008 - 31 Maart 2008

Amskitryon 08

09 Juni 2005 - 12 Juli 2005

Paris

12 Oktober 2002 - 19 Oktober 2002

Polen

10 Juli 1998 - 17 Juli 1998

Mallorca 98

11 Oktober 1997 - 19 Oktober 1997

Turkije

Landen bezocht: