Kerst bij 35 graden en foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corinna Hauer - WaarBenJij.nu Kerst bij 35 graden en foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corinna Hauer - WaarBenJij.nu

Kerst bij 35 graden en foto's!

Door: Corinna

Blijf op de hoogte en volg Corinna

27 December 2010 | Thailand, Bangkok

Heey lieve mensen!

Ik hoop dat jullie allemaal een gezellige/knusse/leuke Kerst hebben gehad! Hier in Thailand was Kerst.. ja.. anders..

Eigenlijk had ik de 24e vrij.. gewoon mijn standaard vrije dag. Maar omdat het Kerstdiner met iedereen op de 25e gepland was heb ik deze dag dus geruild. De 24e werd ik van 13-22 uur ingepland en de 26e mocht ik alweer om 7 uur beginnen, tot 14 uur. Dat beloofde dus geweldig te worden.. ahum.

De 24e hoefde ik pas om 13uur te beginnen en het was een stralen blauwe hemel! Dus lekker om half 10 naar het strand gegaan. Sander ging van tevoren nog even op het strand rennen.. maar daar was ik te lui voor. :p 2 uurtjes later was ik toch wel een 'beetje' verbrand.. Haha dus met mijn typische rode streep (een strook van wang naar wang die over me neus loopt) de hele dag bij de front office gezeten en slachtoffer geworden van grapjes van mijn Thaise collega's. ;p 's Avonds zou ik eerst naar Surin gaan waar Iris en Nicole waren, maar om stipt 22 uur (einde shift) kwam me er een tropische plensbui van hebikjoudaar naar beneden.. en die wilde ook niet meer voorbij gaan die nacht, dus ik wilde niet meer op de scooter. Bij de FO met mijn collegaatjes en via Skype met Marloes en thuis heb ik echter nog even wat Kerstvreugde kunnen delen. Hehehe!! :D De volgende dag ben ik via de touristische route naar Phuket gescooterd. Heerlijk in de knallende zon via Kamala en Surin de kustweg naar Patong afgereden. Daar ben ik op zoek gegaan naar een camera want ik wil jullie weer kunnen verblijden met nieuwe foto's. :) Dat heb ik de laatste anderhalve maand niet kunnen doen omdat ik het een geniaal idee vond om mijn nieuwe mobieltje in de poolbar te laten vallen en verder geen camera had. :) Maar ik ben 'delighted' om jullie mee te mogen delen dat jullie vanaf nu weer foto's kunnen eisen. :D Dus bij deze.. als jullie de geweldige Aleenta kerstboom willen bekijken:

http://picasaweb.google.com/corinna.hauer/ThailandVanafKerst2010#

Maargoed.. om 8 uur hadden we met z'n allen afgesproken bij een restaurant tussen de rotsen 'Joe's'. Met in totaal 13 personen (ofja erger: hotello's :p) hebben we de bediening behoorlijk de stress ingejaagd. :p Voor europese prijzen hebben we wel echt heerlijk (tapas) gegeten en de cocktails waren hemels en zeker hun geld waard! Daarna zijn we gaan stappen.. op ja waar anders.. Bangla! Daar waren ergens kroegen waar je houten blokken hebt staan waar je spijkers in moet slaan. Degene die het eerst zijn spijker in de boomstam slaat moet de spijkers betalen, en de laatste een rondje. Natuurlijk zit er een addertje onder het gras.. je moet met de dunne kant van de hamer slaan. Rudy had een beetje teveel vertrouwen in de hamerkunsten van de barbaas die de hamer eerst de lucht in gooit, em vangt en dan slaat. Ik zal jullie de details besparen.. maar dat liep dus niet helemaal goed af. Een aantal uren later stond Rudy echter weer met een biertje in de hand gezellig mee te feesten. :) Alhoewel alleen wat kerstmutsen ons er zo nu en dan aan herinnerden dat het Kerst was, was het een erg gezellige avond! Om kwart voor 7 dropte de taxi me bij het staffhouse.. en om 7uur zat ik weer achter de FO. Om 9uur wilde ik even iets op mijn kamer gaan halen maar ik was zo moe.. en plots werd ik om kwart over 11 wakker.. (a).. toen werd er voor het eerst gevraagd waar ik gebleven was.. ja euh.. hm.. hihi.. sorry.. en verder niks meer van gehoord. :p Maargoed.. alhoewel ik de sneeuw, een fatsoenlijke kerstboom, familie en vrienden mis.. heb ik dus een leuke Kerst gehad. :) 31 Dec ben ik vrij en ik hoop dat ik 1 januari ook vrij ben. Nu in dec is me vrije dag vrijdag maar dat verschuift elke maand naar de volgende dag.. en nu valt het precies op de wissel.. dus theoretisch zou ik dan vrij moeten hebben. Maarach zolang ze me niet om 7uur inplannen vind ik het best. En anders.. ach.. dan ga ik alsnog feesten! :p

xX

  • 27 December 2010 - 16:40

    Marloes :

    Ik vond kerst avond geweldig!!!!!! heb de hele avond nog kerst nummers in m'n hoofd gehad!!!

    hoe krijg je het voor elkaar om tijdens je werk in slaap te vallen...... Daar moet je corinna voor heten!

    spreek je snel weer! (of nouja ben nu eigelijk al weer aan t skypen)
    XX

  • 27 December 2010 - 17:06

    Stefan:

    Corinna!
    Topverhaal weer! Op naar Oud- en Nieuw op zijn Thais:) ben benieuwd:) enjoy en een dikke kus uit Holland!

  • 27 December 2010 - 18:49

    Cynth:

    sjongejonge, in slaap op het werk. Ja, dat klinkt wel als jou :P
    Foto's zijn mooiiii maar ik wil er nog wel wat meer hoor :D
    haha

    alvast veel plezier met oud en nieuw!! maar spreek je miss nog wel van tevoren :)

    xxx

  • 27 December 2010 - 21:53

    Gaby:

    hallo....nog eens fijne feestdagen en een "guten rutsch" maar niet te diep als je de volgende dag moet werken....ehmmm...naja...werken???:p
    geniet van de tijd daar....wie weet of je er nog eens komt.:)
    groetjes gaby

  • 30 December 2010 - 08:45

    Laura:

    Zoals beloofd ben ik nu weer helemaa up to date! Leuke verhalen meis!! We skypen snel! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corinna

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 41408

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 30 Juni 2013

3 Jaar in Vogelsvlucht

20 Augustus 2010 - 07 Februari 2011

Thailand

05 Augustus 2009 - 21 Augustus 2009

Mallorca 09

27 Maart 2009 - 30 Maart 2009

Amskitryon 09

06 Februari 2009 - 08 Februari 2009

Cariñas go Disney

13 Oktober 2008 - 18 Oktober 2008

Mallorca 08 Bibe & Cariñas!!!

01 Juli 2000 - 31 Augustus 2008

Elk jaar Mallorca

28 Maart 2008 - 31 Maart 2008

Amskitryon 08

09 Juni 2005 - 12 Juli 2005

Paris

12 Oktober 2002 - 19 Oktober 2002

Polen

10 Juli 1998 - 17 Juli 1998

Mallorca 98

11 Oktober 1997 - 19 Oktober 1997

Turkije

Landen bezocht: