My friend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corinna Hauer - WaarBenJij.nu My friend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corinna Hauer - WaarBenJij.nu

My friend

Door: Corinna

Blijf op de hoogte en volg Corinna

17 September 2010 | Thailand, Bangkok

Aloha allemaal! Eindelijk heb ik degelijk internet! :D en daar word ik heel erg blij van. Heb namelijk al een week geen internet en rondom het hotel valt niks te beleven dus mijn creatieve vermogen om iets leuks te bedenken is inmiddels tot de bodem uitgeput. Heb trouwens een heel verhaal getypt in 'word'. Maar jullie raden het al.. dat staat dus op me laptop. :) Ik heb er nu bijna 3 weken in de houskeeping op zitten. Het werken met de meiden is leuk maar vaak ook wat moeizaam. Vooral als ze niet eens het verschil tussen 'I' en 'you'.. en 'my' en 'your' weten. Mja Met heel wat handgebaren en acteerwerk is er vaak toch nog iets van te maken en anders liggen we half in een deuk en vragen we later wel iemand anders om het te vertalen, mits we het niet alweer vergeten zijn. (Leuk voorbeeld in de staffcanteen na mijn 'day-off': Thai: "Where you go day-off?" Ik: "To some friends in Phuket." Thai: "Ooh to my friend!" vervolgens begonnen wat meiden van de FO te lachen en hebben hem het verschil uitgelegd. :) ) ;p Oja.. ik heb mijn Day-Off naar zondag geswitched, dus ik ben overmorgen vrij :) Morgenaaf dan maar lekker naar Phuket. Boodschappen doen (lees: chocolade kopen), shoppen, meetten met de rest, stappen en mijn 3e duik plannen :D Het 'word' verhaal en nieuwe foto's volgen zodra internet het weer doet :D

Kuss!

• 17 September 2010 - 15:24

Chantal:

Haha leuk! Ben benieuwd naar je word verhaal :p

Kusx

• 17 September 2010 - 15:48

Marina:

Hey chick! Ben blij dat je je vermaakt. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt met moeizaam kunnen communiceren, was in china net zo! Maar als je zo in de fo sta, is dat een stuk beter hoor. En he werk? Moet je schoonmaken of ben je supervisor? Kan niet w8 nog meer te lezen. X

• 17 September 2010 - 16:29

Cynth:

Ha, zat jij tijdens je werk op de pc dan? Mag je dat wel?
    Maar klinkt allemaal leuk,het was idd erg rustig met je verhalen..
    Maar goed, stage is wel leuk dus?
    Anyway, ik zit nu mijn laatste 2 minuten met een ei sandwich en een biertje aan mijn bureau(en het afgelopen uur ook al, maar dan niet aan het bureau:P) Life is good!

Enjoy daar!
    xxx

• 17 September 2010 - 18:10

Tante Gaby (lol):

leuk eindelijk weer van je te lezen....ben benieuwd naar je verhaal op'word'.wens je verder een fijne tijd in thailand....geniet ervan!!
    groetjes xxx
    gaby

• 19 September 2010 - 19:36

Marian:

Leuk om weer iets van je te horen/lezen. Ik ben ook benieuwd naar je verhaal in Word en naar de foto's.

Veel plezier met je vrije dag! Liefs!