Foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corinna Hauer - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corinna Hauer - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Corinna

Blijf op de hoogte en volg Corinna

01 September 2010 | Thailand, Bangkok

Jullie weten toch dat ik niet de snelste ben.. maar op veler verzoek, hier istie dan! De link naar mijn foto's!:

Verder heb ik niet zo heel veel te vertellen.. behalve..

Er is eergisteren een gast door een reuzen 1000-poot ofzoiets gebeten/gestoken.. iig zag het er echt heel eng uit.. en ze moest meteen naar het ziekenhuis.. heeft een spuit en medicijnen gekregen. Ze loopt weer gewoon rond maar heeft koorts en is uitgeput. ('Scolopendra Gigantea' voor degenen die het willen googlen.)

Gisteren had een meisje van de housekeeping (Tiap) verjaardag. Het feestje was bij haar thuis waar ze dus met 4 generaties in 1 klein huisje wonen. Haar oma, moeder, zij en haar kind(eren). Er werd veel pittig maar lekker Thais gegeten. De mannen zaten ergens achter ons een Thaise Singstar te spelen.. en er zijn wel 10 liedjes speciaal voor mij gezongen. Haha! Het was helaas alleen niet om aan te horen en we zaten buiten dus iedereen op het platteland kon meegenieten. :p Maar iig best apart dus om een keer mee te mogen maken.

Verder had blijkbaar niemand van de HK ooit gezien dat je een kussenhoes ook eerst binnenstebuiten kunt draaien en em dan heel makkelijk over het kussen kunt trekken. In het Thai hadden ze dat dus heel enthousiast de HK-manager verteld, die dan weer in het engels aan mij vertelde, dat iedereen wilde leren hoe ik dat doe. ;p

Hehe.. toch nog best een verhaal geworden.. :p maar toch nog even een weetje ter afsluiting:

Ik begrijp nu waarom Thai met hun mond open eten.. en waarom er een douchekopje langs elk toilet hangt..

Om de brand te blussen.. ;p

xX

(.. voor degenen die het nog niet snappen.. het eten is echt heel pittig!)

• 01 September 2010 - 13:07

Chantal :

Eindelijk :p

Ik ga nu kijken!

Kusx

• 01 September 2010 - 13:28

Corinna Hauer:

hm ja.. er staan alleen nog niet echt geweldige foto's bij. Maar op die ene dag dat ik in de week vrij heb wil ik leuke dingen gaan doen.. dus het duurt ff paar weekjes voordat ik een collectie boeiende foto's heb. :p

• 03 September 2010 - 21:27

Lente Leenders:

Hahaha, om de brand te blussen :)
    Ik ga nu even de foto's bekijken :)

• 09 Juni 2014 - 12:12

Derk:

Hahaha leuk van dat douche kopje , kom al jaren in Thailand Khon Kaen . Het eten is inderdaad erg pittig maar heel erg lekker., die grote duizend poten hebben een giftige beet. Kan dodelijk zijn.